wtorek, 29 stycznia 2013

Wiosna w paski ;)

  Hejka.!!  Ostatnio usłyszałam w radiu gdzie wypowiadali się styliści, że w tym roku na wiosnę będą modne paski i dlatego dodaje o nich notkę dzisiaj ;D


                                                                     Ubrania



























                                                                   Buty <3

















   To tyle na dzisiaj ;))
   Piszcie w kom, które Wam się podobają, a które nie ;D
   Miłego wieczoru, Ilona ;**

4 komentarze:

  1. sukienki są świetne, i te buty - koturny... super! :) naprawdę śliczne.
    fajnie, że paski powracają... u mnie w szafie właśnie paski przeważają. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aale świetny blog , buty bardzo mi się podobają jak i oczywiście sukienki ♥ SUPER !


    Zapraszam do Mnie . Z góry dziękujee . Licze na rewanż !

    http://najlepszy-serial-pierwsza-miosic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię paski :D
    Kojarzą mi się z marynarzami :dd

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;3

    Inguskaa.blogspot.com

    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Hej ! . ♥ Proszę o komentowanie i obserwowanie zajmie Wam to chwile a nas to naprawdę motywuje ;)) .