piątek, 25 stycznia 2013

Zaczarowane opisy ;3

no czeeeeeeeść ;) tak na popołudnie dodaję opisy o przyjaźni ;* bo przyjaźń jest ważna <3 Milena i ja wiemy coś o tym... :D:D


Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.


Przyjaciel to ktoś kto będzie się chciał z Tobą umówić nawet gdy masz bajzer w pokoju .



Przyjaźń nie potępia w chwilach trudnych, nie odpowiada zimnym rozumowaniem: gdybyś postąpił w ten czy tamten sposób... Otwiera szeroko ramiona i mówi: nie pragnę wiedzieć, nie oceniam, tutaj jest serce, gdzie możesz spocząć.



kiedy Ty się staczałeś, ja dzięki przyjaciołom znów wznosiłam się w górę.



Dobry przyjaciel zapłaci za Ciebie kaucję w więzieniu. Prawdziwy przyjaciel będzie siedział obok mówiąc: "Cholera..Mamy Przejebane"


to Ona nauczyła mnie , że warto wierzyć w siebie. to Ona dawała mi dobre rady. to Ona się ze mną śmiała . to Ona ze mną płakała. to Ona potrafiła mnie ogarnąć, gdy źle robiłam. to Ona jest moim malutkim stworzonkiem, ale z ogromnym serduchem .<3




to z nią, będę na dobre i na złe. to z nią, przejdę dookoła świat i znajdę ósmy kolor tęczy. to z nią upije się tymbarkiem. to z nią uśmieję się do łez, z najbardziej bezsensownej rzeczy na świecie.



Jest osobą, która odpisuje na moje sms'y o każdej porze. odbiera moje telefony w środku nocy, i najzwyczajniej w świecie, słucha dopóki nie wyrzucę z siebie wszystkiego. jest gotowa zerwać się z łóżka o szóstej nad ranem, i przybiec do mnie po ulicy skutej lodem, bo potrzebuję wypłakać się komuś w ramię. wie kiedy potrzebuję Jej rady, a kiedy samej obecności i milczenia. jest przy mnie bezustannie od kilku lat. nie odejdzie przy najbliższej okazji, z mocniejszym podmuchem wiatru. <333



przyjaciel to osoba z którą będziesz gonić wiatr, szukać igły w stogu siana i zawsze ale to zawsze znajdzie dla Ciebie czas . < 3




mamo, moich przyjaciół naprawdę nie obchodzi to czy mam posprzątane w pokoju tylko czy jest coś do jedzenia <3 ; D




Tylko Twój prawdziwy przyjaciel,powinien wiedzieć kiedy jest Ci źle. Reszta niech wierzy i zazdrości, że masz udane życie..

No to wszystko ;* życzę Miłego popołudnia ;DD

By Kamyk <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ! . ♥ Proszę o komentowanie i obserwowanie zajmie Wam to chwile a nas to naprawdę motywuje ;)) .